Retur
Julegaver
Julegaver byttes frem til 16. januar 2023.
Returnerer
LULU Copenhagen tilbyr full kontantrefusjon så lenge vilkårene våre er oppfylt. Hvis de nye smykkene dine ikke lever opp til forventningene dine, kan du vennligst returnere det i en original, ubrukt tilstand (inkludert all originalemballasje, papir og returdokumentet). Dette må være innen 30 dager etter kjøpet for full refusjon (ikke inkludert er fraktkostnader, lokale skatter, toll og lokale bank / kredittkortselskap ekstra avgifter som vil være for kunden å betale).
Frakt til Danmark
Vær oppmerksom på at vi sender fra Danmark til Norge. Hvis du trenger å returnere et smykke, må du sende det tilbake til Danmark. Nedenfor kan du lese detaljert informasjon om hvordan du returnerer.
Slik returnerer du
Det er veldig enkelt å returnere smykkene dine. LULU Copenhagen tilbyr full retur innen 30 dager etter kjøpet så lenge vilkårene våre er oppfylt, og varene er i samme stand som når de mottas av kunden.
Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til shop@lulucopenhagen.com med ditt ordrenummer, adressen du sender returen fra og navn på hvilket smykke du skal returnere.
Deretter sender vi deg en faktura på e-post som du må skrive ut og returnere sammen med ordrebekreftelsen, returdokumentet og varene til vår forretningsadresse.
Det er viktig å merke seg følgende på utsiden av pakken:
'Retur' og 'Null salgsverdi'.
Grunnen til dette er at du skal kunne få det gjennom tollen.
Hvis du ikke har returdokumentet, kan du laste det ned her.
Vennligst send tilbake til:
LULU Copenhagen
Kronprinsensgade 13, 4. sal
1114 København K
Danmark
Merk at denne adressen ikke er en butikk, og at du ikke kan levere returen personlig.
Retningslinjer for retur
Vi anbefaler en pålitelig pakketjeneste med en forsikring av verdien av varene og en sporings-/garantileveringstjeneste som UPS, GLS eller PostNord. Vær oppmerksom på at når du har kjøpt en vare, eies den av deg, og kvaliteten og tilstanden til varen er ditt ansvar til den når LULU Copenhagen. Bare unntak for varer som ikke kan returneres og refunderes er hvis LULU Copenhagen har laget smykker spesielt for deg eller spesielt modifisert det, slik at det ikke er egnet for å bli solgt til andre mennesker. Ved dansk lov har du som kunde lov til å nøye inspisere og se på et smykke før du returnerer det for refusjon, så lenge varen og emballasjen er i sin opprinnelige tilstand når vi mottar den. Hvis varen eller emballasjen er skadet, brukt eller forskjellig fra når den leveres, har vi lov til å holde tilbake og beholde en sum av beløpet som tilsvarer tapet vi vil få for videresalg av smykkene i sin nå brukte tilstand. Det er utelukkende opp til LULU Copenhagen å definere denne summen. Hvis smykkene eller emballasjen er for skadet til videresalg, har LULU Copenhagen juridisk fullmakt til ikke å refundere noe av summen. Hvis du ønsker det, kan du lese mer om den danske refusjonsloven her (på dansk). Når vi mottar varen i perfekt stand, vil vi refundere betalingen via omvendt overføring. Vi kan ikke overføre beløpet til en annen konto eller kredittkort. I henhold til dansk lov er vi forpliktet til å gjøre det innen 14 dager etter at vi mottar og inspiserer tilstanden til den returnerte varen. Hvis smykkene som mottas ikke er i perfekt stand, og en del av pengene ikke skal refunderes, begynner maksimalt 14 dager for omvendt overføring fra dagen da den reduserte refusjonen er bestemt og har blitt kommunisert til kunden via e-post. Forvent 3-5 virkedager fra datoen returen din behandles for at returkreditten skal vises på bankkontoen din. Vær oppmerksom på at noen lokale banker og kredittkortselskaper legger til et gebyr for overføring av penger, og vi kan ikke holdes ansvarlig for dette gebyret. Husk også at bankoverføringer ofte tar flere virkedager å fullføre. Vær oppmerksom på at hvis en pakke ikke hentes fra leveringslokasjonen og returneres til oss, må vi belaste returforsendelsesgebyret fra betalingen din før vi returnerer resten av pengene.
Skadede varer?
Hvis de mottatte varene dine er skadet, kan du kontakte oss med en gang og legge ved et bilde av skadene.
Har du mottatt feil varer?
Hvis du ved en feiltakelse har mottatt feil varer, eller hvis noe mangler i bestillingen din, kan du kontakte oss med en gang med et bilde og bestillingsnummeret ditt, så finner vi en løsning.
Bytte til noe annet?
Hvis du vil bytte smykker til noe annet, vennligst returner varene som beskrevet ovenfor og legg inn en ny bestilling på nettbutikken.
Har du spørsmål?
Hvis du har spørsmål til vår retur, ikke nøl med å komme i kontakt med oss.